30 Mart 2015 Pazartesi

4.Sınıf Testleri

Matematik 4
1.Dönem 1.Değerlendirme
1.Dönem 2.Değerlendirme
Ağırlık Ölçüleri
Basit Kesirlerde Toplama
Bileşik Kesirlerde Toplama
Bölme İşlemi
Bölme İşlemi (1)
Bölme İşlemi (2)
Bölme İşlemi (3)
Bölme İşleminde Tahmin
Çıkarma İşlemi
Çarpma İşlemi (1)
Çarpma İşlemi (2)
Çarpma İşlemi (3)
Çarpma İşlemi (4)
Çarpma İşlemi Test
Çarpma İşlemi Test (1)
Çıkarma İşleminde Farkı Tahmin Etme
Çıkarma Problemleri
Çıkarma Test
Çıkarmada Verilmeyeni Bulma
Doğal Sayılar
Doğal Sayılar (1)
Doğal Sayılar (2)
Doğal Sayılar (3)
Doğal Sayılar Test
Doğal Sayılar Test (1)
Eksilen Çıkan Fark
En Yakın Onluğa ve Yüzlüğe Yuvarlama
En Yakın Onluğa Yuvarlama
En Yakın Yüzlüğe Yuvarlama
Eş Küpler
İki Adımlı İşlemler
İki Adımlı İşlemler (1)
Kesir Problemleri
Kesir Problemleri (1)
Kesir Problemleri (2)
Kesirler
Kesirler (1)
Kesirler (2)
Kesirler (3)
Kesirler (4)
Kesirler
Kesirler (6)
Kesirler Değerlendirme Testi
Kesirler Değerlendirme Testi (1)
Kesirler Test
Kesirlerde Çıkarma
Kesirlerde Karşılaştırma

Kesirlerde Karşılaştırma (1)
Kesirlerde Sıralama
Kesirleri Sıralama
Kesirlerde Toplama Çıkarma Test
Kesirlerde Toplama Çıkarma Test (1)
Kesirlerde Toplama Çıkarma Test (2)
Kesrilerde Toplama
Kolay Çarpıyorum
Kolay Çarpıyorum (1)
Küp Yapılar
Kütle Ölçüleri Problemleri
Kütle Ölçüleri Test
Ondalık Kesirler (1)
Ondalık Kesirler (2)
Ondalık Kesirler (3)
Ondalık Kesirler Test
Ondalık Kesirlerde Sıralama
Ondalık Kesirleri Karşılaştırma Test
Ondalık Kesirleri Karşılaştırma
Ondalık Kesirleri Okuma Yazma
Ölçüyorum Tartıyorum
Ölçüyorum Tartıyorum (1)
Örüntü ve Süslemeler
Sayı Örüntüleri Test
Simetri
Simetri (1)
Simetri (2)
Simetri (3)
Simetri Test
Sıvı Ölçüleri
Sıvı Ölçüleri (1)
Sıvı Ölçüleri Problemleri
Sıvı Ölçüleri Test
Sıvı Ölçüleri Test (1)

Sıvıları Ölçelim Problemleri
Tam Sayılı Kesirlerde Toplama
Toplama Çıkarma Alıştırmaları
Toplama Çıkarma Problemleri (1)
Toplama Çıkarma Problemleri (2)
Toplama Çıkarma Problemleri
Toplama İşlemi
Toplama İşlemi (1)
Toplama İşlemi (2)
Toplama İşlemi (3)
Toplama İşlemi (4)
Toplama İşlemi Test
Toplama Problemleri
Toplama Problemleri (1)
Toplamı Tahmin etme
Uzunluk Ölçüleri
Uzunluk Ölçüleri (1)
Uzunluk Ölçüleri Problemleri
Uzunluk Ölçüleri Problemleri Test
Uzunluk Ölçüleri Test
Üçgen ve Açılar
Üçgende Açılar
Üçgende Açılar (1)
Veri ve Grafikler
Veri ve Grafikler (1)
Veri ve Grafikler (2)
Yapı Oluşturuyorum
Yapı Oluşturuyorum Test
Yuvarlama Etkinliği
Yuvarlama Test
Zamanı Ölçme
Zamanı Ölçme (1)
Zamanı Ölçme Test
Zihinden İşlemler
Fen ve Teknoloji 4
1. Ünite Değerlendirme Testi
1.Dönem Soru Bankası
Canlılar Dünyası Test (1)
Canlılar Dünyası Test (2)
Canlılar Dünyasını Tanıyalım
Dolaşım Sistemi (1)
Dolaşım Sistemi (2)
Dolaşım Sistemi
Dünyanın Katmanları
Gezegenimiz Dünya Test
Gezegenimiz Dünya
Işık ve Ses (1)
Işık ve Ses
Kuvvet ve Hareket (1)
Kuvvet ve Hareket (2)
Kuvvet ve Hareket (3)
Kuvvet ve Hareket
Maddenin Halleri
Maddenin Ölçülmesi Test
Maddenin Ölçülmesi
Maddeyi Tanıyalım (1)
Maddeyi Tanıyalım (2)
Maddeyi Tanıyalım (3)
Maddeyi Tanıyalım (4)
Maddeyi Tanıyalım Test (1)
Maddeyi Tanıyalım Test
Maddeyi Tanıyalım
Solunum Sistemi Test
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim (1)
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim (2)
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim (3)
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim Test
Vücudumuz Bilmecesini Çözelim
Yaşamımızda Elektrik
Yer Kabuğunu Tanıyalım Test
Sosyal Bilgiler 4
1.Dönem 1.Değerlendirme
1.Dönem Soru Bankası
Geçmişimi Öğreniyorum
Geçmişimi Öğreniyorum (1)
Geçmişimi Öğreniyorum (2)
Hep Birlikte
Hep Birlikte Test
İnsanlar ve Yönetim
İnsanlar ve Yönetim (1)
İyi ki Var
İyi ki Var (1)
Kendimi Tanıyorum
Kendimi Tanıyorum (1)
Kendimi Tanıyorum (2)
Kendimi Tanıyorum (3)
Kendimi Tanıyorum Test
Kendimi Tanıyorum Test (1)
Kendimi Tanıyorum Test (2)
Kendimi Tanıyorum Test (3)
Uzaktaki Arkadaşım
Üretimden Tüketime
;Üretimden Tüketime (1)
Yaşadığımız Yer
Yaşadığımız Yer (1)
Yaşadığımız Yer (2)
Yaşadığımız Yer (3)
Yönler ve Pusula
UÇAN Blogları

Dikkat!
Görüntü ve Bilgiler Alıntıdır Telif Hakkı İle Korunuyor Olabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder