30 Mart 2015 Pazartesi

Sosyal Bilgiler Çalışma Kağıdı İndir

4.Sınıf Sosyal Bilgiler Çalışma Kağıdı-Yazılı Soruları
4.SINIF SOSYAL BİLGİLER ÇALIŞMA KAĞITLARI
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği Boşluk Doldurma Etkinlikleri
Bulmaca Etkinliği Doğru - Yanlış Etkinligi
Değerlendirme Etkinlikleri Eğlenceli Eğitim Soruları
Geçmişimi Öğreniyorum Degerlendirme Testi 1 Geçmişimi Öğreniyorum Degerlendirme Testi 2
Genel Değerlendirme Testi 1 Genel Değerlendirme Testi 2
İnsanlar ve Yönetim Değerlendirme Testi 1 Kendimi Taniyorum Değerlendirme Testi
Kendimi Taniyorum Değerlendirme Testi 1 Kronoloji
Sosyal Bilgiler Çalisma Yaprağı Üniteler Arasi Genel Değerlendirme Etk
Üretimden Tüketime Değerlendirme Testi 1 Yaşadığımız Yer Değerlendirme Testi 1
4.SINIF 1.DÖNEM SOSYAL BİLGİLER YAZILI SORULARI
1.YAZILI 2.YAZILI 3.YAZILI
***** YAZILI 1 ***** ***** YAZILI 1 ***** ***** YAZILI 1 *****
***** YAZILI 2 ***** ***** YAZILI 2 ***** ***** YAZILI 2 *****
***** YAZILI 3 *****   ***** YAZILI 3 *****
***** YAZILI 4 *****
***** YAZILI 5 *****
***** YAZILI 6 *****
***** YAZILI 7 *****
ÖNEMLİ NOT : Yazılı kağıtlarımız Adobe Acrobat formatındadır (Soru bölümünde düzenleme yapılamaz. Fakat üst bilgi bölümünde düzenleme yapılabilir) Yazılı Kağıtlarını indirdikten sonra kağıdın üst bölümünde bulunan alandaki yazıları siliniz ve kendi okulunuza ait bilgileri bu alana yazarak yazıcıdan çıktı alınız.
4.SINIF 2.DÖNEM SOSYAL BİLGİLER YAZILI SORULARI
1.YAZILI 2.YAZILI 3.YAZILI
***** YAZILI 1 ***** ***** YAZILI 1 ***** ***** YAZILI 1 *****
***** YAZILI 2 ***** ***** YAZILI 2 ***** ***** YAZILI 2 *****
***** YAZILI 3 *****   ***** YAZILI 3 *****
***** YAZILI 4 *****
***** YAZILI 5 *****
***** YAZILI 6 *****
***** YAZILI 7 *****
UÇAN Blogları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder